torsdag 24. april 2008

something`s Sahdy


Da har jeg overlevd runde 4 av sockmadness også. Så nå venter jeg i spenning på hva runde 5 har å tilby ja. Bare 3 i hver gruppe som går videre denne gangen, så det er best å ta sorgene på forskudd ja:-(
Neste oppskrift ska ha en Japanese short row heel. og da trenger jeg 20 safety pins visstnok. har klart å rotefrem 10 så får finne på no lurt med de 10 siste...eller bare lete litt til hehe. Aner ikke hva denne hæl typen går ut på engang. så det ska bli moro å se hva den lure hjernen min kan få til ja:-) Jeg har som sagt tatt sorgene på forskudd så ingen forhåpninger her nei....

2 kommentarer:

jogusi sa...

Nydelige sokker i en farge som jeg ikke hadde kommet til å brukt, men siden jeg faktisk har begynt å like en farge som jeg ikke likte før hadde jeg nok kommet til å like denne også etterhvert. Men de er fine altså. Ha ei fin helg.

Fingerbølla sa...

Oj oj oj, for en knallfin blogg du har. Alle de flotte strikkeriene du har laget, FLINK DAME:)