fredag 30. mai 2008

Odds`n Sods



Da var Sockmadness eventyret over for i år. disse heter Odds`n sods og var veldi krevende å strikke ja. Alle disse trekantene som skulle sktrikkes i alle ender og bauer ble litt for mye for en sliten skrott:-) Jeg var sirka et kvarter bak hun som vant så er stoor fornøyd jeg.

når klokka var 05:00 var fingrene mine så stive at jeg nesten ikke klarte å brekke løst pinnene og klippe over tråden ble helt uaktuelt da jeg ikke klarte å brekke løs grepet hehe. Nakken var like stiv. Visste ikke at kroppen kunne stivne så bra i en strikke stilling gitt:-) Det skulle dere ha sett hehe. Men hva annet kan en vente av en Revmatiker som bedriver nattelige strikkeeventyr, og tar opp kampem med de på den andre siden av kloden :-)

Det har vært super gøy og kanskje jeg prøver meg igjen til neste år. Imellom tiden ska du heller ikke se bort ifra at flere av sokkene mine får seg kompiser:-)

1 kommentar:

Cloudberry sa...

Gratulerer med 2.plass!
Sokkene er flotte!