tirsdag 4. november 2008

Varme små føtter og stort hode

Disse baby bootiesene har jeg "stjålet" ideen fra en eller annen blogg. Må innrømme at jeg ikke husker hvilken blogg jeg fant de i. Burde kanskje bli flinkere til å notere hvor jeg "stjeler" ting fra...Uansett er disse strikket i Arwetta på p 2.25mm. Morsomme, kjappe og enkle:-)

Nok en Lina lue er laget. Har laget en i grå før som jeg likte passformen på veldig godt, men ikke fargen. Denne gangen ble ikke passformen bra selvom jeg har gjort det samme...Vel denne har jeg strikket i Lerke på p 3.50mm. Her har jeg tydeligvis godt ned en pinnestr. og så tror jeg har strikket et flettemønster lengre. Kanskje ikke rart at passformen ble ulik. Må virkelig snart skjønne at alt må skrives ned med teskje til senere bruk:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

puslespillet funker bra som måle-hode, da =O)