torsdag 1. april 2010

Mjøndalen luer og litt madness

MIF luene er til 2 som forhåpentligvis er Mjøndalen fans. De ble bestilt så de er nok det ;O)
De andre 2 luene er nok et resultat av litt venting, og kommer til å gå til noen som fortjener det.

# 58-61
Mønster: Mitt eget
Garn: Falk, bomullsport og pt5 80g
Krok: 4.00mm

Dette er andre paret i sockmadness 4. Så absolutt ikke min greie å strikke med flere tråder samtidig, men det gikk da på et forunderligvis. Det er skikkelig skrokker av noen sokker som selv et strykehjern ikke kan fikse.
Det letteste var det jeg trodde skulle være vanskligst med mønster på helen. Det gikk jo som en drøm for her kunne jeg strikke helt vanlig. Under hver maske lovte jeg meg selv at aldri mer, aldri mer dette.
De er forresten kastet for lenge siden. Disse egnet seg ikke i dagslys!

# 42/9
Mønster: Cool-Beans Madness
Garn: Trysil, 100g
Pinner: 2.00mm




4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Hei!
Har du kastet sokkene? De var da ikke så fæle... :-D
Tror forresten ditt Knitmeter går for fort - du har jo rast avgårde..hihi:-)
Fine luer, forresten:-)
Håper alt er bra etter kuren i går?
Her er nakken litt bedre, og kan få strikket noen masker innimellom nå:-)
Jippi!!!!

MayM sa...

Flotte luer og sokker

LivM sa...

Både luene og sokkene ble jo helt supre. Her går det litt tregt for tiden, men noe har jeg da på pinnene. Ha en fortsatt fin påske!

nragnhild sa...

Oioioi! Jeg las så feil!
Først lo jeg veldig, så tenkte jeg at det er tøffe damer som vil gå rundt med "Milf" på luene sine - og så las jeg videre, og innså at jeg hadde lest feil... :D
Men for en lueproduksjon det har vært! Har kikka nedover her, og ja, jeg er imponert!