søndag 8. mai 2011

en sokk holder i massevis - sockmadness

Da har jeg vel bevist engang for alle at jeg er litt sånn sokkemadness. Så jo lenge før jeg la opp at denne sokken kom til å bli str. elefant. Likevel har jeg ikke bare strikket 1 men 2!!

Her holder det helt klart med en sokk til begge føtter . Praktisk da det klarer seg med å strikke 1 sokk, men kanskje litt upraktisk når man ska ut på tur. Ihvertfall må jo denne sokken være noe for de med sokk #2 syndromet.

Mønster: LMCTW sockmadness#5
Garn: Arwetta, 135g
Pinner: 2.00mm



Madnessokkene fra runde #4 passet litt bedre enn de over. Her nytter det ihvertfall ikke å putte 2 føtter i en sokk.



#67 lange i skuff
Mønster: Cantab sockmadness #4
Garn: Opal, 80g
Pinner: 2.00mm



2 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Øh.... Den ble schwææææææær!!!!!!!=P
Men du skal ha for innsatsen! Også to da gitt!

Muffin sa...

Det holder med en sokk synes jeg, nr 2 er et pes. Så får man øvd seg i å sitte pent med føttene samlet, en bra ting.