torsdag 29. mars 2012

Mona, Mons og sol

Det våres ute med stormskritt, noe som gjør at behovet for ankelsokker melder seg. Jeg har en skuff fra før sa du? Det er så lyst ute at det har jeg ikke sett noe til ;O)

*smiler og strikker uviten videre*

Mønster:Mons, Mitt eget
Garn: Arwetta, 38g
Pinner: 2.00mm aluminium


Mønster: Mons, mitt eget
Garn: Selvfarget BFL, 43g
Pinner: 2.00mm Aluminium


Samme mønster, strikket med 3 forskjellige garntyper. Artig å se hvor forskjellige de blir. Både i mønster, farge og garnforbruk.

Jadda, vi gledes alle forskjellig ;O)

Mønster: Mona, mitt eget
Garn: Wollmeise, 48g Fruhling
Pinner: 2.00mm Aluminium


11 kommentarer:

safransax sa...

Dronningen av ankelsokka ;) Flotte sokkada og eutrulig artig å se kor forskjellig ting blir bare av å bruk forskjellig garn.
God strikke påske ;)

Bitt@mi sa...

Nydelig Mona! Det må du bare gi ut - skikkelig flott:)
Mons var også fin, men Mona falt jeg helt for:)
Kanskje jeg må strikke noen sommersokker jeg også nå snart:)
GOd påske!
Klem:)

Snuppesnella sa...

Utrolig fine !
Flott mønster. Lekre !!!

Petronella sa...

Veldig fine sokker :-)

Charlotte sa...

Nydelige sokker du lager! Fantastiske farger! :) God påske til deg :)

Charlotte sa...

Nydelige sokker du lager! Fantastiske farger! :) God påske til deg :)

Marion sa...

Kjempefine! Får da aldri nok av sånt!;)

Trulte sa...

Kule sokker! De blå er helt klart min favoritt :)
God påske!

Frk.Badegakk sa...

Så masse deilige sokker! Jeg får nesten lyst til å strikke meg noen par selv. Nesten. Må strikke ferdig påskeprosjektet først kanskje...? Når jeg rydda i strikketinga mine oppdaget jeg litt for mange påbegynte prosjekt, så kanskje gjøre ferdig et ukjent antall av disse før jeg begynner med enda noe nytt? *kremt*

Håper du får en deilig påske med varme tottelotter!
*klem*

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege sokkar!! Kjekt å fylle opp sokkeskuffa med så flotte mønster. Kjenner det kribler i sokkestrikkepinnane og eg har SÅ mange eg har lyst til å strikke og ha til sommaren og til hausten igjen. Ønskjer deg ei fortsatt fin helg.

Penelene sa...

Synes den var knallfin jeg! God helg!