tirsdag 18. september 2012

Beloved, marius og litt for kalde føtter

Det har blitt flere av disse i det siste. 2 røde, 1 blå og 1 lilla har fått nye eiere i alderen 1-3 år. En brun str 1 år er underveis. 

Kjemepe fint mønster som er litt knotete å knekke koden på. Når man først har knekt mønsterkoden på denne, så er den enkel og rask å strikke. Resultatet er vært all knotingen av første lue.

Mønster: Beloved
Garn: drops babymerino, 55g
Str. : 1.5 år'ich
pinner: 2.00mm
Håper den nye eieren av disse finner de passe, gode og myke. Et enkelt og fint Cookie mønster som faktisk ble litt kjedelig å strikke. 

Mønster: Daphne av Cookie A
Garn: Fabel, 75g
Pinner: 2.00mm


Mønster: Meta, mitt eget
Garn: Tulliball &råll, 65g 
Pinner: 2.00mm


Mønster: Marius pannebånd, nr7 fra Sandnes, Til fjells nr 15
Garn: Karisma, 60g
Pinner: 3.00mm




Diverse sokker som er laget den siste tiden. Noen har fått nye ben å gå på. Andre ligger å koser seg i mine sokkeskuffer :O)



6 kommentarer:

Stine sa...

Utrolig fine sokker du strikker! Kunne ønske jeg hadde tolmodighet til noe sånt.
Stine :)

Wenche/chawo sa...

Så mange flotte sokker og pannebånd ,du har strikket.

Liv-Toril sa...

Flinke deg! Jeg er imponert.

Vibbedille sa...

DÅN og besvimelse!
Du strikker å vanvittig mange rålekre sokker at eg blir helt svimmel! Og det der sokkeskuff bilde ditt på Uformelt gjorde meg nesten sykelig sjalu!

Eg ELSKE sokker, digger å strikke de også, men det går så tregt likevel.....med sokkene liksom.....
MEN eg øyner et HÅP....DER borte!!!
Har vel en 40-50 kg sokkegarn på lager og så det er ikkje det det står på heller + at eg er påmeldt 26ppiii så eg bør virkelig få opp farten, men sokkene forsvinner liksom når eg endelig strikker noen.....SKJERPINGS!

KOS deg og ha en herlige kveld og uke!

Klem Vibbedille ;))

LisaM sa...

Så mye fint du har strikket igjen Trude! Jeg er imponert som vanlig!:)

Ønsker deg en fin onsdag:)

Virvaria sa...

Du imponerer. Liker å følge bloggen din. Og er litt misunnelig på at du klarer å produsere så mange lester/sokker.

Godt jobbet:)