fredag 14. mars 2008

Zombiesokker sockmadness runde 1


Da er jeg i gang med sockmadness. Mønsteret kom på mail i går et sted mellom 17:00-18:00. Begynte på de ca 19:00 i går. Ble ferdig idag rundt 20:30. Ganske imponerende til å være meg. Har aldri strikket så mye sokk i en sokk. hehe... også et par i tillegg:-)

De er strikket i Fabel sokkegarn på pinne 2.5mm. Tidsforbruk ca 6 timer pr sokk. ikke værst til å være meg og engelsk mønster.

Håper jeg har vært rask nok til å gå til runde 2. masse kjappe drevne damer med fra hele verden så det er jo lov å håpe:-)

skulle du lure på hva sockmadness er kan du sjekke her
http://sockmadness.wordpress.com/

De er forresten alt for store til meg så skulle du ha str 39-41 og lyst på et par grønne zombiesokker er det bare å plystre høyt:-)



Ingen kommentarer: