lørdag 24. mai 2008

Litt av vært av smått og godt



Her er noe av det jeg har purslet med de 10 siste dagene. Så ikke tatt ferie fra hobbittene mine som noen av dere tror:-) Sjalet er et Flower basket shawl strikket til Angelita. Garnet sendte hun ned på en liten flytur i midten av april. Det er av det syltynne slaget og tok litt tid å strikke ja. Men moro var det og håper avsenderen og mottakeren blir likefornøyd:-)

Luene er til et prosjekt Irene har satt igang. De ska til Kreftsenteret på Ullevål i Oktober. et slikt prosjekt er det vanskeli å si nei til:-) Begynte å bli drit lei sokker (men bare midlertidi) Gøy å prøve seg på litt annen moro også:-)

sokkene er bonus sokkene for Mars og Mai. De grønne er et forsøk på Mai sokkenUzumaki med en liten twist. Mønsteret ble på foten istede for leggen da leggen ikke syns under bukser. syns alle mønsterer fortjener dagens lys jeg da:-) Den andre fargesprakende sokken er Mars sokken "swirl". morsom enkel og fort unnagjort var de

1 kommentar:

Anonym sa...

flotte luer du har heklet og strikket...Jeg skal også bidra med noen luer..(må gjøre det i sommer). Prøver å strikke lapper til mitt teppe! Er ferdig med tre og mange gjenstår! Flott sjal!
Ellen