torsdag 9. oktober 2008

Skjerf i vinden

Nå som vinteren nærmer seg med stormskritt, er det godt med et skjerf eller to rundt halsen. Dette var opprinnelig oppskrift på et bokmerke. Men det fungerer like fint som skjerf. Heklet med nål 3.00mm med 50g Micro Bamboo. Et herlig og mykt garn. Dette skjerfet har jeg også bare brukt et nøste på. Garnet er Edda viking babygarn. Litt stretchy er det også. Virket litt kort til å begynne med, men ikke nå lengre gitt. Skjerfet heter Argosy.
Branching_out heter dette og består av blader. Dette ble en bursdagsgave og den nye eieren ble forhåpentligvis stor fornøyd. Jeg anbefaler ikke å strikke dette viss du skulle ha litt problemer med synet:-) Mange masker som skulle hit og dit, sammen her og over der. Men resultatet ble ikke så værst da...Tror jeg hehe

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å så mange fine skjerf! Deer fikk jeg noen nye ideer,takk for linker! Har litt dilla på skjerf for tiden, fnis!

Jorun sa...

For noen flotte skjerf!

ida sa...

Åh, så fint det blå skjerfet som egentlig var bokmerke er!! det likte jeg godt. litt annerledes..

Niko sa...

Kjempefine skjerf. Kreativt og bruke bokmerkemønster.

Anonym sa...

Så masse flotte skjerf!
Jakken var også fin,å til en fin pris.:-D

Anonym sa...

Så fint det "bokmerke" sjerfet ble. Tar med meg den ideen :-)