fredag 22. mai 2009

Sokker og sokker

To nye sokkekompiser har inntatt sokkeskuffen. Eller det vil si, de måtte finne seg en ny skuff, og da er det jo bra de er fler og kan holde hverandre med selskap. Ingenting er så stusselig som en enslig sokk i en skuff.

Denne gangen har jeg strikket i farger jeg aldri har brukt før, og det frister til gjentagelse. Mer moro blir det når jeg igjen kan se hva jeg har strikket:-) Eller....?

Mønster: Sunshine
Garn: Cherry tree Hill Mango 70g
Pinner: 2.25 HW
Mønster: Kai-Mei
Garn: Arwetta 60g
Pinner: 2.00mm HW



11 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige sokker, jeg har forelska meg i Kai-Mei og kjøpt boka bare for å få det mønsteret!

Rålekker orangefarge, den er til å bli glad av :-)

Mammamiia sa...

Kjempeflotte sokker og friske fine farger :)
Ha en flott helg!

Elins Strikkeri sa...

Ååååå så superfine sokker i flotte farger, kjekt med litt friske farger på beina!! Ønsker deg ei flott helg:)

Torunn Skjærstad Moen sa...

De var flotte! God helg fra Asterix.

Cloudberry sa...

Nydelige sokker. Venter på boka til Cookie ;)

Ha ei fin helg!

Niko sa...

De grønne gjør meg misunnelig. Bare må, bare må ha det mønstret. Har du en link til selgeren? Ha ei fin helg.

Vibbedille:) sa...

Du er jaggu meg helt RÅ!
Driddlekkre sokker og eg er DØDSENS misunnelig!!! Eg er snaaart ved hælen pånr 1 i sunshine så eg henger med!!!! Men de grønne er jo bare NUMMER 1!!!Skikkelig flotte!!

Kooos deg og nyyyt helga!

Klem&Kos Vibbedille:)

sibbeth sa...

om du strikker sånn uten å se - ja da er du genial - men det er du jo også =O)

håper du virker igjen snart, krysser fingrene

Tino sa...

Flotte sokker igjen! Morsomme mønster du strikker og i fine farger.
God søndag!

gURo sa...

Jeg er offisielt forelsket, må kjøpe denne boka... Nydelige sokker:)

Anita sa...

Kjempe flotte gronne sokker!! Jeg er helt ny nar det kommer til strikkeng men ma fa fortelle deg at bloggen din har inspirert meg til a lere kunsten.Jeg er inne ca en gang i uken og stort sett har du noen nytt her, du er utrolig flink!!
Na har jeg strikket noen par sokker og luer. kanskje blir det laget blogg og en dag...:)