lørdag 7. november 2009

Luer kan brukes til så mangt


Jeg har alltid ønsket meg en øreklafflue til vindfulle vinternetter, og dette er en med en fin fin passform. Enda mer perfekt hadde det vært om jeg kledde lua, men den gang ei gitt.

Det er heller ikke denne gangen fargen det er noe gæli med Sibbeth!

Mønster: EZ-Crochet-Helmet
Garn: Superwash ullgarn Trysil 65g
Krok: 4.50mm


Men jeg vet da råd for slikt;O)

Nå kan det ha seg at den lille Pinnsvinhalsen min spiller meg et lite puss, men i mine øyne duger den knallfint som handle nett. Ikke alle kan gå inn på butikken med lue på hodet, og spasere usjenert ut igjen med den samme lua full av frukt:O)

Så moralen er; Vri og vend på de stenene de lærde bare ser utsiden på:O)

8 kommentarer:

Mariann S sa...

hi hi, kjempestilig fruktskål :)

ingvild sa...

Synes lua var flott da, synd den ikke passet.:D

Snuppesnella sa...

Hehe du skriver så morsomt ! Flott lueskål !

Frk.Badegakk sa...

Den var utrolig lekker! Mest som lue da;)

sibbeth sa...

hehehe, ikke fargen det er noe gæli med nei ;OP

meneh, den var jo råkul begge veier, da!

og så tenkte jeg at om du trenger noe litt mer lunt enn hekla/strikka rundt øra, så kan man fore med fleece feks =O)

minon sa...

Luen var kjempefin. Synd du ikke synes den passer deg for den var kjempefin både i fasong og i farge. Bra du fant annet bruksområde for den :)

Bitt@mi sa...

Lua ble da vitterlig flott som fruktkurv, da:-)
Jeg sliter alltid med å finne lue som jeg synes passer meg... og bruker den dag i dag ikke lue... Synes heller det er greit med et skjerf eller sjal rundt hodet mitt:-)
Hvordan jeg finner tid til alle sjal mellom alt annet? Nei, finner egentlig ikke det, så derfor går det tregt nå...
Men du strikker da mye innimellom du også, så du kjenner nok til det:-)
Og lette å inspirere, ja, der har jeg også en veldig stor svakhet, men det er jo så morsomt å bare være impulsiv og hive seg med - det er nok av alvorlige ting rundt omkring ellers.. hihi:-)
Nå skal jeg strikke litt, på litt forskjellige ting. Hadde tenkt å rydde litt i huset etter helga, men det får være til i ettermiddag:-)
God mandag, og resten av uka også!

Solveig sa...

Stilig lue og fruktkurv. Noen ganger må man bare kle seg varmt - så får en heller blåse en lang marsj i hvordan en ser ut....