søndag 14. august 2011

Ugler er ikke bestandig i mosen


Prøver man å lage noe med ugler, så må det inn til godkjenning. Det er noe alle vet. Og ingenting er som å bli godkjent fra selveste uglegeneralen Renate. !!

Det er nemlig ikke alltid det bare er i mosen uglene er å finne ;O)

#73
Mønster: Mitt eget
Garn: Karisma Drops, 72g
Krok: 5.00mm Clover




Litt andre mønstre har også vært prøvd ut.


#69-72
Mønster: Mitt eget
Garn: Drops merino extra fine, 72g x4
Krok: 5.00mm Clover


Witch'out er helt klart en av mine nye favoritter. Og det er nesten så pingvinene må ta seg en tur på ferie. Det er sant, de kan forresten bare hoppe på bak og ferdes med ;O)

#68
Mønster: Mitt eget
Garn: Karisma, 72g
Krok: 5.00mm Clover

17 kommentarer:

wigdis sa...

Her var det mange fine luer. Den ugla må da være perfekt Wims, helt super spør du meg.
Ellers så syntes jeg nå den heksa var fin da, men du får nok være trofast mot pingvinene dine. Det er jo liksom deg det da. Du har jo lagd en perfekt pingvin også.
Ha en flott søndag Wims.
klem

Inger sa...

Du er bare helt rå til å hekle luer altså! :) De er flotte alle sammen!

Ha en fin søndag! Nå ser det ut som regnværet kommer, så da kan vi sitte inne med strikkepinner og heklenål med god samvittighet :)

Bitt@mi sa...

He he, nå er du på luekjøret igjen:-) Skikkelig artige luer også, hva gjør du med alle sammen? Har du en lueskuff også?
Jeg er litt i sjalmodus igjen, så det blir ikke så mange sokker på ei lita stund.... :-O)
Kos deg!
Klæm!

KRØLLEMIKKEL sa...

Kjempefine luer. Imponert. Likte uglelua kjempegodt.

Unknown sa...

Så mange utrolig flotte luer. Mye inspirasjon og hente :-)

Unknown sa...

Wow vilke råflotte luer du har laget :-)
Ha en fin søndag :-)

Anna-Maylén sa...

Fy søren så mange fine luer du lager!! Skikkelig kuule! :)

Reidun sa...

Så utrolig fine luer!

Frk.Badegakk sa...

Herlige luer altså!
Lurer på om mamma hadde gått med lue om hun hadde fått sånn med heks på. Jeg er rimelig sikker på at en hekselue kunne lurt ei lue på henne altså...!

Flinka!

kuriosa sa...

utrolig kule luer.
Jeg kunne absolutt hatt en slik med heks på.

Monstermønster sa...

Kjempekule luer! Falt for pingvinen.

LisaM sa...

Flotte luer Wims!! Så flink du er!!!☺
Blir spennende å høre hva Renate sier....☺

Håper vi ses igjen snart, jeg er veldig klar for å strikke og skravle.
Klem☺

Judith sa...

Tøffe luer. Endelig er det mekkeluetid igjen, det er en av mine favorittsysler.

mono sa...

Superkule luer!! Digger heksa, jeg! *ler*

Fidus sa...

Du lager rett og slett noen kjempeflotte luer! ha en flott helg!

Marion sa...

Du er bare helt RÅ på disse luene altså! IMPONERT nok en gang :)

amylin sa...

Wow! Du hekler så vannvittig mange flotte luer!