lørdag 30. juni 2012

Sommergenser med thouch av pingviner


En lett og luftig sommergenser med en touch av pingviner. Ska ikke mere til for å glede denne kroppen, pingvinene altså ;O)

Snuser allerede på en til i fabel. Tror det gikk med ca 110g hvitt så da har man til en til med en annen kontrastfarge.

Jeg har forresten allerede flyttet inn i genseren!


Mønster: Driftwood
Str: strikk L ble S
Garn: Fabel, 250g
Pinner: 3.00mm Sandnes

8 av 18 par er strikket. Sånt kaller vi halvveis ;O)

Mønster: Mine egne
Garn: Arwetta, 37g-45g pr par
Pinner: 2.00mm Aluminium

7 kommentarer:

KRØLLEMIKKEL sa...

Flott genser. Imponert over sokkene dine! Fortsatt god sommer!

Line Kristine sa...

Flotte sokker! :)

Hanne sa...

Jeg dåner av deg altså. Wooow så mye lekkert. Kjempe fine mønstre på sokkene. Genseren var også super stilig. Knappene var jo den berømmelige prikken over i'en.

Bitt@mi sa...

Åååå, nydelige sokker! Du er sååå flink:)
Flott Driftwood også;)

mimouna sa...

Så fin genser, og de knappene var jo perfekte! Flott sokkeproduksjon også. :)

Desirée sa...

Knallfin! Satt akkurat i går og så på den på Hobbyboden, og ble litt fristet jeg også :) Men striper er nok ikke så flaterende på meg akkurat :)

Ha en fin ny uke!

Anonym sa...

Du er rååååååååå!!!