søndag 23. oktober 2011

Leggiser for frysepinner og en lue så fin


Det nærmer seg vinter, og jeg akter ikke å fryse verken inne eller ute!

Mønster:
Legg opp 48m på p 4.50-5.00mm med f.eks Karisma, Lima, cascade, smart
2r, 2vr til 50g er brukt opp.


Mønster: Leggiser fra mine egne pinner
Garn: Cascade, 100g
Pinner: 5.00mm

Teststrikket for Bittami. Rask og enkel lue som gjør seg godt på hodet. Ihvertfall hodet mitt om jeg får lov å skryte. Noe jeg gjør vilt og hemningsløst om du vil det eller ei;O)

Lua kan fort få et helt annet utseende bare ved å lage vrangborden lengre!

#99
Mønster: Lima Hat
Garn: Karisma, 70g
Pinner: 4.00mm


4 kommentarer:

Tonemi sa...

Kule leggins og flott lue i nydelig farge

Bitt@mi sa...

Du ble kjempefin på hodet:-) Kledde den godt! :-)
Og leggisene også:-)

Hege sa...

Her var det masse flott ;)

sipusa sa...

Nydelige leggingser, og lange nok! Jeg må innrømme at jeg sliter litt der, for jeg er en utålmodig sjel;-)
Og lue er greit å ha på denne tiden av året ja. Bare å sette i gang.