tirsdag 15. november 2011

Keylee og litt sokker

Denne artige lille saken er det noen der ute som spurte så pent om jeg kunne lage. Noen få rester av noen tråstumper var alt som skulle til. Den har fått ører etter photoshooten, så lille Keylee hører også ;O)

En fiffig liten ting med Keylee er at viss en drar i den grønne snora, så forsvinner nøklene inn og blir borte. Her snakker vi magi ;O)

Den burde ha vært i vedkommenes postkasse for lengesiden...

Mønster: Owl Keychain
Garn: Div. bomullsrester
Krok: 3.00mm Clover

Et veldig greit mønster å strikke for de som ikke liker alt for mye tenking underveis. Det består stort sett av rettmasker med noen kast og litt sammen underveis. Litt for slække og glir fort ned av min fot, men alt kan ikke passe alle sant?

Garn: Tulliball, 50g
Pinner: 2.00mm


En kan aldri få nok sokker med dette mønsteret. Enkelt, fint og raskt å strikke. Godt på foten sitter de også. Kan jo ikke bli bedre ;O)

Mønster: Padded Footlets
Garn: Wollmeise Twin, Olio Vergine, 80g
Pinner: 2.00mm HW


11 kommentarer:

Jane sa...

Ååååå, jeg har så trøbbel med å legge igjen kommentarer på blogger, og nå ble alt jeg hadde skrevet borte for 2. gang :-(

Uansett; nydelig ugle og flotte sokker. Pinne nr 2?? Gulp! Imponert....

Og takk for inspirasjon ifht "In the land of Oz" også, har blitt 2 stk på meg etter at jeg så ditt :D Ett i riller og ett i glattstrikk

Monstermønster sa...

Morsom ugle og nydelige sokker!

AnitaK sa...

Nøkkelringer blir aldri mer det samme... flink du er!!

Frk.Badegakk sa...

Gud for noen rålekre sokker nedi der!!!!!! *notere seg navn på garnfarge og mønster til man har tid*

Mona sa...

For en herlig liten ugle! Der fant jeg jammen et julegavetips :)
Og kjempefine sokker, i nydelige farger

Lisbeth sa...

Vedkommende har ikke fått tak i garn fordi det ikke var igjen noen fine farger, så da haster det jo ikke!

Sokkene dine er nyydelige! Pinne nr 2 er ikke for pyser som meg, så jeg sikler litt ekstra i bloggen din og nyter synet av de lekre sokkene.

Tess sa...

Så artig nøkkelring!
Blir så imponert over dere som tryller fram det ene vakre sokkeparet etter det andre, for det har ikke jeg tålmodighet til.

Vibbedille sa...

Herlig Ugle!!!
Tror jammen meg at eg må ha noen i Julegaver!!! Var jo kjempesøte!

Sokkene var vakre!!!

Ha en flott kwell!

Klem Vibbedille ;))

siwi sa...

Masse fint i bloggen din, har latt meg inspirere her før! Ugla var utrolig søt da!

Berit sa...

Så artig nøkkelring! Og sokkene er lekre!

Renate sa...

Åååååh! Den kom ikke til min postkasse!!! Hehe.. Råååååsøt! Tror jeg må lage sånn, for da kan jeg jo ha mobil og nøkler i samme lomme :p