søndag 7. desember 2008

Babyteppe



Da har jeg rukket å hekle ferdig et babyteppe til jul også. Dette er en bestillingsgave som jeg håper faller i smak. Her er det halve teppet som står modell. Hele herligheten er heklet med nål 3.50mm med Dale sitt babygarn. 8 nøster gikk med hvor 2 er av den hvite. En annen ting som er kjekt å vite, er at ett nøste gir akkurat 5 ruter. Mykt og godt. Rutene kan du finne her. Jeg tar sjansen på å blogge dette da jeg ikke tror mottakeren vet jeg eksisterer:)

Et lite tips til dere som skal heklet et lappeteppe i fremtiden må være å feste trådene underveis. Er så kjedlig med 100-200 festetråder...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gurimalla så mye lekkert du lager!
Dette teppet foreksempel var helt nydelig...lagrer linken jeg. Det er babyboom i vennegjengen for tida så jeg trenger masse inspirasjon til sånt nå :)

Ha en fortsatt fin dag!