fredag 26. desember 2008

Julegaver

Da ble det på tide å blogge julegavene. Disse armvarmerene kom til en lykkelig ny eier på julaften. Mønsteret er nesten identisk med disse leggvarmerene fra Drops sin julekalender. Strikket i Babyull på p 2.50. Brukte 51g garn på begge, så skulle nok ha gitt meg et par runder før så hadde jeg slippet å brukt 1meter av neste nøste. Ja, ja...
Har laget disse vottene før i en annen farge, pinne str og garn. Her er de i Dale babyull på p 3,50mm. De ble nesten dobbelt så store, så da passet de eieren perfekt:-)


Her er enda et par votter jeg har laget før. Her har jeg igjen brukt oppskriften til Drops, og gjort de om til votter. Avfellingen ble bedre og penere denne gangen da jeg har hatt et par å bomme på først:-) Håper den nye eieren er fornøyd...:-)

2 kommentarer:

strikkedilla sa...

Så fantastisk flotte votter. Masse fint i bloggen din. Ønsker deg et godt nytt år.

sibbeth sa...

=O)

alltid fornøyd med deg og ditt =O)