tirsdag 16. juni 2009

Luer varmer huer


Innimellom all sokkestrikkingen blir det tid til litt annet også.
Enkel og herlig lue å strikke. Litt for mange rettmasker til tider, men sluttresultatet ble bra. Dette er en type lue som overhode ikke passer mitt hode. Og Sibbeth, her er det ikke fargen det er noe gæli med:-)
Nei, denne havner nok hos noen som vil få mye mer glede av den en meg.

Mønster: Leaf_Beret
Garn: Viking babyull 54g
Pinner: 3.00mm
Her er min Lina lue #3. Dette er derimot en lue mitt store kloke hode kler, Men bare så synn den ble itsy bitsy for snau.
Nummer 1 ga jeg bort, nummer 2 tålte ikke å bli vasket av meg og nummer 3 må gis bort, så da må det bli en nummer 4 også da.
Rekke opp nummer 3 sier du! Nei, sånt driver jeg ikke med, her strikkes det heller en til :-)

Mønster: Lina
Garn: Merino extra fine 65g
Pinner. 3.50mm kunne vært 4.00mm

4 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Så flotte luer ,du har strikket.Trist den første ikke passer ditt hode for den var virkelig lekker.

Hanne sa...

Jeg legger meg langflat i beundring over produksjonen din. Så mye du rekker å strikke, og så nydelige ting du lager!
Ha en fin, fin kveld :-)
Pludrehanneklem

Muffin sa...

Kjempe fine! Tips: ta med lue hvis du skal nordover. Her var nettopp en haglskur, usj.

sibbeth sa...

hihihihi - du husker det du også ja - fortalte om det for bare et par dager siden...nei det er nok ikke fargen det er noe gæli med ;OP