torsdag 18. juni 2009

Wanida & Kai-Mei Twist

Mine første Wollmeise sokker. Dette er det første sokkeparet jeg har strikket som lukter helt fantastisk både før og etter masketakene:-)
Garnet er ikke av det enkleste å få tak i, da det stort sett er utsolgt iløept av 10min etter oppdateringen. Så denne Wollmeisen kan jeg takke Mariann for.

Før bruk ska disse ned i sokkeskuffen og smitte de andre med litt godlukt.

Sokkepar #8
Mønster: Wanida av Cookie A
Garn: Wollmeise Single Malt Twin 90g
Pinner: 2.00mm HW

Tror det er første gang jeg har strikket gulesokker og det blir sikkert ikke den siste. Utrolig hvor mye moro man kan ha med litt fargebytte. Det blir nesten som å oppdage strikkekunsten på nytt:)
Sokkepar #9
Mønster: Kai_Mei twist av Cookie A
Garn: Arwetta gul 40g
Pinner: 2.00mm HW

6 kommentarer:

Frk. Chilli sa...

Jeg bøyer meg i støvet her!!! Du strikker så utrolig mange flotte sokker!!! Har kikket litt nedover og det er mye flott:-)

Brit Strikkenerd sa...

Du er bare utrolig!! Sokkepar nr.8 og 9!!!! Jeg har meldt meg og starte med babysokker til oppvarming, mens du tryller jo fram det ene fanstastiske paret etter det andre!!
Har faktsik tenkt å strikke den leaf lua, fant mønsteret i simply knitting trur eg:)
Ha en forstatt god dag og god helg.
OG VELDIG LYKKE TIL VIDERE MED SOKKESTRIKKINGEN!!!

Elins Strikkeri sa...

Oi kor fine sokker du strikker, er imponert!!

Tino sa...

Flotte sokker! Hører alle skryter av det garnet, må nesten prøve det engang.
God helg!

Muffin sa...

Kjempe Fine! Føttene dine er superheldige :)

Bitt@mi sa...

Bøyer meg i støvet her:-) Du verden, så flotte sokker du lager! Og alt det andre du får tid til i mellomtiden.... :-)
Ønsker deg ei flott strikkeuke! Eller kanskje du skal ha ferie?
Selv strikke jeg sokker litt til, før jeg lar strikkepinner og meg selv ha noen fridager:-)